یه نامه
 
ღسفید برفیღ
ღشب یا روز؟ کدامیک بهتر است وقتی تو درکنارم نیستی...ღ
 
 
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : ღسفید برفیღ
  •  
    • •بی بهانه سلام
    •  
    • •پرچم کمک داور سرنوشت مدتهاست به علامت درآفساید ماندن شادیهایم بالاست.
    •  
    • •نتیجه سرنوشت من وزمستان باهم به تساوی کشیده شد؛درحقیقت بازی به
    • نفع تو تمام شد.تقدیر،قانون گل نهایی را منحل کرد تا مبادا توباگل لبخندت
    • دروازه ی سکوت مرا بشکنی. سرنوشت حتی ثانیه ای وقت اضافه برای باز پس گرفتن انتقامم از غم تو منظور نکرد.
    •  
    • •تو دروازه قلبم را با مهارتی عجیب گشودی وترجیح دادی که دروازه سکوتم همچنان بسته بماند.
    •  
    • •شنیدم که تکل ازپشت کارت قرمز دارد،نمیدانم آن زمانی که سرنوشت به تنها بخش مانده از آرزوهای من پشت پا زد،داورها کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    •  
    • •هیچکس حتی کارت زرد هم نشانش نداد،چرا هیچ داوری خطاهای سرنوشت را نمی بیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    •  
    • •زیبای من سکوت تو خطای مسلٌمی است که پنالتی دارد.مدتهاست که دفاع آخر یا همان عقل مرا به شدت مصدوم کرده ای.
    •  
    • •درددلهایم را به اوت نزن،نگذار فراق تو در همین بازی نخست از دور شرکت کنندگان در مسابقه زندگی جام پیکار حذفم کند.
    •  
    • •حالا که درکم میکنی با مهربانیت برایم از تقدیر آوانتاژ بگیر.
    •  
    • •من با دیدار تو،زمین دنیا و توپ تقدیر را خواهم بوسید وبا افتخار به عنوان پیش کسوتی در عشق برای همیشه با جام زندگی خداحافظی میکنم.
    •  
    • •کسی که نبودن تو حتی در تخیلش هم نمی گنجد.


نظرات شما عزیزان:

کاکا
ساعت16:50---21 بهمن 1389
سلام ...خوبههههه عزیز.شما هم سری بزن

آرام تر سکوت کن
ساعت22:20---20 بهمن 1389
سلام
لینک شدید
به من سر بزن و مرهم دردم شو
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ღسلام من دانشجوی رشته حسابداری هستم ღامیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد ღدرضمن اون عکس داداشمه عرشیا یک سالشه.ღ www.221170.blogfa.comاین آدرس وبم تو بلاگفا هستش که همه مطالبشو انتقال دادم اینجا خواستین برید و ببینید.ღنظرتون فراموش نشه مرسی فعلا بای.ღ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سفید برفی و آدرس 221170.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 17987
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين